Toto školení je ideální pro ty, kteří očekávají od svého podnikání více a mají odvahu si o to říci nahlas.
Přinese Vám také cenné rady pro Vaše obchodní jednání a získáte několik rad a triků, jak správně vést networkingovou schůzku.
Náplní budou jednoduché triky, které Vám pomohou co nejlépe se představit na každé business akci v rámci tzv. "minuty slávy".
Díky školení získate sebevědomí a odvahu si říci o ty správné kontakty, které potřebujete.
Pomůžeme Vám zjistit, o co si máte říci a jakou formou pro Váš nejvyšší profit.
9:00 | Jak se představit a nebát si říct o správné kontakty |
9:45 | O co si říct a jakou formou |
10:10 | Jak má vypadat správná vizitka pro networking |
10:50 | Přestávka | 11:00 | První dojem děláte jen jednou aneb jak se správně obléci a vystupovat |
11:30 | Jak správně a efektivně vést networkingovou schůzku |
12:00 | Diskuze |
lektor školení
Gabriela vystudovala několik oborů věnujícím se managementu a leadershipu.
Věnuje se moderováním akcí a jakožto networkerka vystoupila na několika konferencích a veletrzích. V poslední době se věnuje především svému Podnikatelskému klubu Smart Network, kde vede podnikatelská setkání ve čtyřech městech ČR, školení a dále se věnuje moderování akcí a samotnému networkingu.
www.gabriela-mrkvicova.cz